Monday, November 17, 2008

Ouma Corrie word 60 !!!


Ouma het verjaar so twee weke gelede toe sy in Spanje was. Ek en my Pa en Ma het toe vir haar gesing, dit opgeneem op video en vir haar ge-email, maar ons het weer vir haar gesing die afgelope naweek toe ons almal by Oom Andrew-hulle se huis gaan kuier het.

Hier is ek en Ouma Corrie (Pa sê sorry die foto is so donker)


En hier is ek saam met Oupa Jan (my Mamma sê dis maar dieselfde gesiggie...)



Die koek het amper verbrand, maar Ouma het al die kersies vinnig uitgeblaas.


Oom Andrew is 'n meester braaier. Die kos was heerlik. Dankie julle twee..



Ons het tot laat die aand nog gesit en kuier op die stoep. Dis jammer Oupa-hulle moes toe nog terug ry Potch toe. Hulle moet volgende keer maar eerder oorslaap.

OK .. BYE !!!
Jan-Hendrik.