Sunday, February 22, 2009

Ek eet my eerste Purity - en die wêreld kry 'n ander geur ...

Ek het nog net gehoor van hierdie Purity ding. Blykbaar gaan ek dit vir die volgende paar maande net dit eet. Ek kan nie wag om dit te proe nie - Gee hier !! Gee hier !! Dit lyk so lekker. Kyk die prentjie !!



O .. MY .. MOER ... DIS SLEG !! Dit proe weird .. Dis so ... suur .. en ... sleg .. en .. gagga ..

Nee dankie .. eet dit maar self .. ek sal pass .. gee my eerder borsmelk .. of pap .. of selfs sand, maar die goed is SLEG !!
(Bliksem.. en hulle verwag van my om dit te eet .. dalk is dit die einde van die fairy tale .. dalk is die lewe soos hierdie Purity shit ... so effe suur ...)
Pappa en Mamma is so half in 'n flat spin, want wat gaan ons nou doen. Ons het vandag ander geure gaan koop. Kom ons hoop dit werk..